maandag 20 augustus 2012

De bus op!

Een voordeel ( en misschien wel het enige) van een blog die door geen kat gelezen wordt, is dat je je brieven al op het internet kan zwieren voor ze aankomen ZONDER dat de verrassing van het openen verdwijnt.

Dus deze sjoekes gaan subiet de grote rode brievenbus in

naar Nicole

Dit is een eenmalige verzending naar Nicole, ik kan haast niet wachten voor haar antwoord. Check haar blog maar eens en je zal te weten komen waarom.
(ze organiseert ook een superzalige give-away)
En de omslag weegt 46g. Eva vs. Post: 1-0!








Naar Esther

Bij de blogs die ik volg van mensen die ook brieven schrijven doken Esthers brieven ook steeds op, ze zijn zo zalig!
Daarom dat ik ook een gat in de lucht sprong toen ze een positief antwoord gaf op de vraag of ze met me wou schrijven! Ik heb drie enveloppen opgestuurd die ik zelf maakte. Duimen dat ze ze mooi vind :) En dat hert, is dat niet het coolste hert dat je ooit zag?!





En nu maar wachten en hopen dat hun antwoord gauw in mijn brievenbus tuimelt !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten