zaterdag 25 augustus 2012

Postupdate!

Vorige week heb ik weer wat post ontvangen en verstuurd, ziehier de foto's

Van Lotte uit België
















Van Deborah uit Nederland

Deborah is mijn eerste penvriendin, en oooh wat ben ik trots dat ze dat is! Moet je eens kijken naar het leuke pakketje dat ze me stuurde voor mijn verjaardag. Dat sleutelhangertje heeft ze zelf gemaakt, ze heeft zeker en vast talent. Bezoek haar blog maar eens!








En ook dit lag in mijn brievenbusje: mijn diploma van het conservatorium, nu ben ik officieel afgestudeerd aan de muziekschool in mijn middelbare graad. Mét grote onderscheiding! Jaja, een mens mag zich wel eens trots voelen




 P.S het snoepje zat er niet bij :)














Ik verstuurde ook brieven, ik update er al eentje maar de rest nog niet. Kwestie van de verrassing van het openen groter te maken :)

Naar Laura uit België

Laura is op dit moment op KSJ kamp, dus kan ik ongestoord haar brief al op het internet gooien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten