vrijdag 5 oktober 2012

Beste buurman Meneer P.,

als u nog eens uw loyaliteit wil laten blijken aan uw vrienden, wilt u dat dan op een andere manier doen dan een groot verkiezingsbord in uw voortuin neer te poten? Neen, ik heb in de verste verte niets tegen de politieke partij die op dat bord vernoemd staat. Maar moest u nu ook die twee lelijkaards op dat bord laten pronken?
Mijn ochtendhumeur wordt grandioos gekelderd als ik 's ochtends mijn gordijnen opentrek. Want daar staan ze; Meneer G. en Mevrouw G. met hun pafferige gezichten in mijn richting te lachen. Ze staren en staren maar, het lijkt of ze me willen hypnotiseren om op hun partij te stemmen. Het lijkt wel of ze me 's nachts uit mijn bed gaan roven mocht ik dat niet doen.
Maar hé Meneer en Mevrouw G., even de puntjes op de i zetten. Ik ben minderjarig, net zoals meer dan de helft van de mensen die in onze straat wonen, en ben dus bijgevolg niet stemgerechtigd. Dus beste buurman Meneer P., wilt u zich de volgende keer nog eens populair maken, geef dan een barbecue of organiseer een uitstapje. In ieder geval: haal dat bord weg voordat ik mijn zwarte spuitbus moet bovenhalen!

1 opmerking:

  1. Hier stonden ze gisteren ook aan de deur! Hebben ze bij ons ook zo'n bord in onze tuin gezet :(

    BeantwoordenVerwijderen