zondag 2 september 2012

Ontvangen en verzonden

Afgelopen week bracht de postbode weer wat lekkers voor mij.

*| Ontvangen |*



Van Saana uit Finland





Als je je ego wil groter maken, moet je zeker naar Saana een briefje sturen. Moet je zien, die envelop. "You are the one I have been looking for"
Ik begin er spontaan van te blozen :)


















Van Anna uit Polen 
 De langverwachte brief van Anna. Vol met stickertjes, knipseltjes, thee,... en dat alles verpakt in kerstinpakpapier :) Er zat ook nog zo'n oranje stokje bij, iemand enig idee wat dat is?










Van Nicole uit Nederland


Nicoles brieven zijn zoooo cool! Daarom dat ik ook besloot om haar 'ns een briefje te sturen, zodat zij mij een van haar brieven kon terugsturen!
Dankjewel Nicole :)












*| Verzonden |*

Naar Anna uit Polen




In een envelop gemaakt van papier van de slager :)











Naar Deborah uit Nederland




Deborah verdiende een lange brief met veel cadeautjes nadat ze mij een dikke envelop voor mijn verjaardag stuurde!









Naar Lotte uit België
















Naar Saana uit Finland























dat was me nog eens een lange blogpost!
Voor ik het vergeet, ik heb een vraagje.  
Weet er iemand, met misschien meer ervaring in brieven schrijven, of het normaal is dat een brief naar Australië of Maleisië meer dan 20 dagen onderweg is?

1 opmerking: