donderdag 13 september 2012

POOOOOOST!

 *| Ontvangen |*

  van Saana uit Finland


Het leek of ik nog maar pas mijn brief op de post had gedaan, of Saana's antwoord tuimelde al in mijn brievenbus.

Moet je eens kijken naar dat kaartje. Er staat " Life gives us back what we give to eachother" Schoon hé?!





























 Van Deborah uit Nederland














 Van Hillery uit Nederland














 Van Marya uit Polen












 Van Esther uit België














 Van Laura uit België

















 *| Verzonden |*
 Naar Laura uit België























Naar Esther uit België














Naar Marya uit Polen














Naar Hillery uit Nederland














 Naar Deborah uit Nederland















 Naar Saana uit Finland
















fiieeuw, misschien moet ik de volgende keer maar eens wat sneller mijn post online zwieren! Zoveel foto's!


 

1 opmerking: