woensdag 10 oktober 2012

Urban planting

Laatst zag ik op tv iets wat mij erg interesseerde. Ik weet al niet meer bij welk programma, maar er was in Gent een man die deed aan "Urban Planting" Dat vond ik nu eens een brilliant idee, en daarom denk ik eraan om ook daarmee te beginnen.
Mechelen, de stad waar ik woon, kan volgens mij wel wat kleur en fleur gebruiken. Met mijn verjaardag kreeg ik van Deborah een heel aantal zaadjes van stokrozen en bij ons thuis puilen de kasten uit van zonnebloempitten.
Dus volgende lente begin ik met een nieuw project: Wildplanten. Ik begin kleinschalig in mijn eigen straat, maar op den duur zou ik het kunnen uitbreiden over heel Mechelen of in onze school ofzo.
Een extra pluspunt is dat ik daardoor ook mijn blog kan promoten. U moet weten dat niemand van mijn niet-virtuele vrienden weet dat ik deze blog heb. Aan elke bloem/plant kan ik een kaartje hangen met de URL van mijn blog en zo zijn we vertrokken hé. Wie weet kom ik wel in de gazette :)


In ieder geval is dit nog toekomstmuziek, ik zie me daar al staan met een schupje en een gietertje in het midden van de stad :)

Vinden jullie de naam wildplanten goed, of zouden jullie eerder opteren voor een andere naam?
Spui jullie gedachten, Eva luistert!

1 opmerking: