maandag 17 december 2012

Laatst...

  • kocht ik voor het eerst de Flow en besloot om dit te blijven doen
  • ontdekte ik dat je maar beter geen hele tas thee over een met vulpen geschreven cursus kan morsen.
  • voerde ik het plan uit
  • kreeg ik een hele boel complimentjes over mijn nieuw haar
  • zette ik voor de eerste keer mijn blog op mijn facebookprofiel
  • dronk ik dertien tassen thee op één dag
  • moest ik bijgevolg om de vijf minuten pipi doen
  • had ik examens
  • ontving ik een hele boel post en maakte er geen blogpost van (shame on me, ik weet het maar hé ik had examens)
  • voorspelden ze 10 cm sneeuw, doe ik 's ochtends vol goede hoop mijn gordijnen open. Ligt er ocharmkes minder dan 2 cm in Mechelen
  • besloot ik dat Nick uit Quiz me quick het prototype moet zijn van mijn toekomstig lief
  •  
zondagavondfictie op één. Topentertainment!!
     
     
     
     
     

3 opmerkingen:

  1. Superleuk om te lezen. Proficiat met het plan! Heb m'n blog ook nog niet uitdrukkelijk om mijn Facebook gezet, gek hé dat je zoveel over jezelf schrijft op je blog maar het niet op je Facebook wil zetten? Ook zo gek op Quiz me quick? Volgens mij de beste serie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof om te lezen! Nog altijd examens? Veel succes ermee dan nog! Daarna lekker genieten van de vakantie :) En jaaa, ik wil een witte kerst! Jij ook zo te horen? Uw haar gaat zeker zalig zijn! Ik ben stiekem wel een beetje benieuwd hoe je/het eruit ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik ben het totaal met je eens over dat tweede :)

    BeantwoordenVerwijderen