donderdag 10 januari 2013

Did you say vintage?

Kijk eens wat naar boven... zo'n 5 cm. Jep daar staat hij in het oranje te pronken; de naam van mijn blog.
IF IT'S VINTAGE, IT'S AWESOME. Nu hoor ik jullie al denken: " zoveel vintage hebben wij hier toch nog niet gezien hé?" Klopt als een bus... daarom wil ik ook graag mijn blognaam veranderen, ideeën zijn altijd welkom. Maar voordat ik dat doe wil ik toch nog even zeggen dat ik zot ben van oude dingen. Bewijs hoor ik jullie roepen? Ok, u vraagt wij draaien:


OUDE KOFFIEPOT VAN DE KRINGWINKEL

JUWELEN, OUDE FOTO'S, SPIEGEL, HANDGESCHILDERD DOOSJE (kringwinkel)

KASTJE MET ALLES IN OM BRIEVEN TE SCHRIJVEN, OUDE KOEKJESDOOS, MIJN BUREAUSTOEL
FOTO'S VAN DE BEATLES GEVONDEN IN EEN OUDE PLAAT, OPGEZETTE VLINDERS (kringwinkel)
Veel van deze voorwerpen komen uit de oude sigarenfabriek van mijn grootouders, die jammer genoeg nu verdwenen is. Gelukkig kon ik die prachtige dingen nog redden!

2 opmerkingen:

  1. Amaaaai, dat kastje met uw brievenspullen in is echt ZALIG! Al de rest ook trouwens :-) Ik wil nog graag zo'n kader met opgezette vlinders in voor op het appartement van mijnen bf <3

    BeantwoordenVerwijderen