woensdag 2 januari 2013

Plastic fantastic

Plastieken beesten, hebben we er allemaal niet ooit eens mee gespeeld? Liggen er niet bij iedereen op de zolder nog een paar in een of andere kartonnen doos een verlaten leventje te lijden/leiden (schrap wat niet past) Die beesten kunnen anders wel een bron van een hoop knutselplezier zijn. Van kapstok tot bloempot, voor van alles en nog wat kunnen ze dienen.







ook gezien in Fabriek Romantiek op één

veruit mijn favoriet









Die kapstok moet ik toch ooit eens maken! Jammer genoeg hebben wij niet genoeg van die beesten, een beetje sponsoring is altijd welkom ;)




4 opmerkingen:

  1. Jaaa tof he! Ik blijf op zoek in winkels en kringloopwinkels naar zo'n plastieken beesten! Als ik er tegenkom laat ik u iets weten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig! Ik heb twee fotolijstjes van hetzelfde idee, ook van diertjes. Echt een goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zeeman is the answer to all your questions
    't is lang zoeken, maar tussen alle rommel kunt ge zakjes vol plastieken beesten vinden voor de verwaarloosbare prijs van EEN EURO!
    ben ook (bijna alle) bovenstaande ideeën aan't uitproberen (hoewel, op het moment even gehinderd door examens...) en plaatjes aan het verzamelen op mijn pinterest:
    http://pinterest.com/mangelmoes/diy-animal-toys/

    veel succes ermee!
    Hanne @ mangelmoes

    PS: ben toevallig op je blog terechtgekomen en instant fan!

    BeantwoordenVerwijderen