woensdag 16 januari 2013

Weeral?

JA, weeral! Weer eens een blogpost over mijn brievenbus. Ik weet het trop is te veel en te veel is trop, maar wat ik deze middag in de brievenbus vond heeft simpelweg mijn dag gemaakt.

Allereerst, post van Elisse (Bij gebrek aan beter). Ik heb er lang op moeten wachten, maar het wachten werd dan ook meer dan beloond!
Stickertjes, handgemaakte fabric-tape, kaartjes, een stadsgidsje voor Antwerpen,...

Dé brief, een übercute uilenknuffeltje, de omslag, drie airmailenveloppen.

Ten tweede, een brief van Anna uit Polen. Mét een stukje Pools bos (echt waar)

And, ladies and gentleman, last but not least...trrrrrr(tromgeroffel)....DE FLOW (aplaus en gejuich)
Voor Kerstmis kreeg ik van mijn lieve grootmoeder een abonnement! 

2 opmerkingen:

  1. Ha da's leuke post! Zo tof, een abonnement op de Flow!! Dat zou ik ook wel willen :) En jaja, eindelijk heb ik mijn brief naar u gepost! Dat werd tijd he!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je een abbonement hebt op de Flow! Staan zulke mooie plaatjes in!
    Mijn brief voor jou gaat vandaag op de post, sorry sorry voor het zo laat versturen ervan! X

    BeantwoordenVerwijderen