maandag 11 februari 2013

dingen die mij blij maken VII

afbeelding is een beetje klein, maar klik erop en hij vergroot.




Nog een kleine maar belangrijke mededeling, op vrijdag 15 februari zal ik de URL van mijn blog veranderen. Ik beloof je, de blog blijft hetzelfde, alleen de naam verandert. Ik weet niet wat voor gevolgen dit zal hebben ( hou je al maar vast voor tsunami's, aardbevingen en vallende kometen) in ieder geval hoop ik dat wanneer mijn volgers op bloglovin' niet behouden blijven jullie allemaal zullen overschakelen naar mijn nieuwe URL. Alvast bedankt en met hoogachtende groet
Mejuffer Eva C. 
CEO van 'We doen eens zot'

2 opmerkingen:

  1. Laat je 15 februari nog eens een berichtje achter bij mij? Dan laat ik je weten of bloglovin' mee verandert met jou, en zo nee volg ik je op je nieuwe blog! PS. "you planet" = ZALIG!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke nieuw blog naam heb je! Heel Belgisch haha!
    Ik heb trouwens een nieuw adres. Ik zag dat er door de postbode een sticker op mijn brief van jou was geplakt, omdat je mijn oude adres nog had gebruikt!

    Mijn nieuwe is :
    Hillery Schaap
    Sluisweg 96
    2225 XP Katwijk

    Liefs, Hillery

    BeantwoordenVerwijderen