zondag 24 februari 2013

Hete, lekkere Simon

Kennen jullie Simon Lévelt? Het is een koffie- en theewinkel met filialen in Mechelen, Amsterdam, Brugge,... De koffie interesseert mij niet zo zeer, maar de thee des te meer. Door de jaren heen heb ik een kleine verslaving aan thee opgebouwd. In de winter drink ik per dag zo'n drie à vier tassen.
Sinds kort heb ik ook losse thee ontdekt. Het duurt misschien wat langer om te maken, maar de smaken zijn veel intenser en specialer en het aanbod in losse thee is immens! Bij Simon Lévelt hebben ze een heel aanbod, als je binnenkomt ruikt het er héérlijk!

Met nieuwjaar kreeg ik een heel pakketje van mijn broer en zijn lief. Allemaal thees om het warm van te krijgen, heel goed voor in de winter. "Winternacht betovering" vind ik de beste. Het heeft de leukste naam, de lekkerste smaak en er zitten rode en blauwe bloemetjes in!
 Maar thee is niet enkel voor in de winter. Je hebt ook heerlijk frisse thees zoals deze twee met lekkere appelsiensmaak.
Ik wens jullie allemaal een gelukkige zondag, en geniet van jullie kopje thee bij dit winterweer ;)

3 opmerkingen:

  1. Leuke thee ! Ik moet mezelf nog thee leren drinken, ik heb er al meerdere keren gedronken maar ik moet er nog aan wennen denk ik. Ik krijg nog steeds meldingen van je blog maar dat komt misschien omdat ik je nieuwe adres heb ingevoerd om te volgen. Ik wou namelijk zeker zijn dat ik niks zou missen ;-)
    Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig! Ik vind thee zo tof! Winterthee <3 Toevallig was ik vrijdag nog in die winkel, ik was op zoek naar een losse thee robotje (een soort thee-ei), maar ze verkopen het er niet! Jammer :)

    BeantwoordenVerwijderen