donderdag 14 februari 2013

Postupdate

De laatste tijd is mijn voornemen voor 2013 goed aan het lukken. Namelijk vaker een update geven over mijn postproject. Voorheen was het altijd gi-gan-tisch veel werk en zag ik er tegenop, waardoor ik het uitstelde en het werk enkel meer werd. Maar nu zit ik dus mooi op schema en ben ik best wel trots op de brieven die ik schrijf. Kijk en geniet mee :) ( of klinkt dat misschien een beetje te egocentrisch?)
(1) brief van Hillery (2-3) brief naar Hillery


Dat gebouw op het onderstaande postkaartje is de school van Margit. In zo'n school zou ik ook wel les willen krijgen, precies een kasteel!
(boven) brief van Margit-Oostenrijk  (onder) brief naar Margit

Naar Anna
Naar Laura
 And last but not least de brief die ik onlangs van Tine Katrine kreeg. Het was eigenlijk een eenmalige soort van swap. Ik heb er lang op mogen wachten, maar hij was zeker en vast de moeite waard!
Omslag, brief en schattig katje dat Tine Katrine tekende :)

Lekkere snoepjes, leuke lintjes en mooie papieren met motiefjes

Gedroogde bloempjes en plantjes, twee leuke kaartjes, drie schattige papieren onderleggertjes
Vergeet niet: morgen is het de grote dag. www.ifitsvintage-itsawesome.blogspot.com zal veranderen naar www.wedoeneenszot.blogspot.com

2 opmerkingen:

  1. I'm glad you liked my letter, and again - sorry for taking so long! If we ever do a swap again in the future I will do my best to answer faster ;)

    BeantwoordenVerwijderen