woensdag 6 februari 2013

Upgraden

Iedereen heeft wel spullen die nog perfect functioneren maar die je eigenlijk niet zo mooi vindt. Een heel groot deel van de mensen zou zeggen: "Weg ermee!" Maar zo zit het niet bij mij. Met een beetje aandacht en verzorging kan je die spullen pimpen tot ze weer helemaal bij je horen.

Zoals bijvoorbeeld deze vulpen van Diddl. Werkt nog prima, maar tussen ons gezegd en gezwegen, Diddl is nogal passé...
 Geen probleem, men neme een beetje washi-tape en op 1-2-3 heb je een nieuwe vulpen.
En het voordeel is dat wanneer je dit motiefje ook beu bent, je de tape er heel makkelijk kan afhalen en nieuwe op kan kleven!

Ook mijn bureauonderlegger was is serieus beu gezien. ( plus al dat roze gaf me een beetje braakneigingen, sorry barbiefans...) Alcoholstiftje erbij en je krijgt dit resultaat.

Laatste voorbeeld: mijn rugzak. Gekocht in mijn diepe, donkere puberale jaren en nu brengt hij elke ochtend mijn humeur tot een dieptepunt door daar zo somber te staan. No problemos, ook dat kunnen we fixen, bij de HEMA verkopen ze erg leuke strijkapplicaties en ergens had ik nog een dino'tje liggen die ook elke dag mee mag genieten van mijn fijne lessen Frans, wiskunde, Engels,...


2 opmerkingen:

  1. Moh seg, zo leuk! Dinootje mee naar de les, cool! Heeft ie al een naam? Ej en morgen & overmorgen ga ik de Mechelse adresjes eens uittesten, misschien kom ik u wel tegen in Mechelen city? :)

    BeantwoordenVerwijderen