zaterdag 9 februari 2013

We doen eens zot

Jup, u ziet het, de titel van mijn blog is veranderd. Bij de naam 'If it's vintage it's awesome' voelde ik me niet echt goed meer... Ik stond er niet volledig achter. Maar nu, als beginnend blognoob vraag ik aan jullie, ervaren rotten om me te helpen. Want ik heb een paar vraagjes.

(1) Als je ook de URL veranderd van je blog, blijven je volgers op Bloglovin' dan behouden?
(2) Hoe in godsnaam kan je een afbeelding nemen in plaats van je blogtitel? Ok meer uitleg bij deze vraag: ik weet via welke weg, maar telkens als ik dat doe, dan is het formaat van mijn afbeelding veel te groot en beslaat hij dus mijn halve pagina ipv een mooi, breed kader bovenaan.


Ik zou jullie eeuwig dankbaar zijn mochten jullie een van deze vragen oplossen!

2 opmerkingen:

  1. Eva, leuke nieuwe blognaam! Probeer je headerafbeelding eens (in Paint ofzo) te verkleinen tot het aantal pixels dat je middenbalk (dus de balk waar je blogberichten in komen + de balk waar je volgers en archief enzo in staan) groot is. Hoeveel pixels dat precies is kan je normaal gezien via je sjabloon vinden. Als je de afbeelding dan verkleint, komt het normaal gezien goed! Laat het me maar weten als het niet lukt :) Dat van bloglovin' zou ik niet weten..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke naam! Helemaal anders zo, je blog :)
    Ik doe het altijd zo: indeling > kop > bewerken > Positie > "Aan paginaformaat aanpassen" aanklikken
    Dan zet ik bij positie ook "in plaats van titel en beschrijving". Als het dan niet lukt kun je het altijd doen zoals Elisse zei :)

    BeantwoordenVerwijderen