zaterdag 2 februari 2013

Zotte sokken

Iedereen heeft sokken. Lange sokken, korte sokken, zwarte sokken, oranje-met-paarse-bollekessokken,...
Wist je trouwens dat sokken een van de oudste kledingsstukken zijn die de mens voor zichzelf maakte?
Tegenwoordig kunnen sokken ook niet zot genoeg zijn. Best wel gek toch, als je je bedenkt dat je sokken zo'n 70 % van de tijd in je schoenen verstopt zitten...
Maar toch zijn de zotste sokken ook de leukste, ik surfte wat en kwam een hele hoop zotheid tegen :)

Bron
Bron
bron


3 opmerkingen:

  1. deze zijn allemaal té leuk! maar als ik moet kiezen ga ik toch voor het eerste paar, met da katten/galaxy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooooooh die vosjeskousenbroek! Ik ben wel fan van gekke/leuke sokken, word er zelf ook altijd vrolijk van als ze dan boven mijn schoenen/laarzen uit komen piepen :)

    BeantwoordenVerwijderen