dinsdag 12 maart 2013

De gele of de blauwe?

Dit is de eerste keer, en hopelijk ook de laatste, dat ik jullie om modeadvies vraag. Een hele tijd terug kocht ik in een leuk tweedehandswinkeltje een nog leuker vintage kleedje. Alleen is het nogal zwart voor de immer kleurrijke Eva, dus dacht ik zo van: "Ik koop gewoon een felle kousenbroek en 't is allemaal in de sachoche... Niet dus... Want nu kan ik niet beslissen... Ons mama vindt geen van beide goed omdat ik dat volgens haar "te veel opval". Dus toen dacht ik: ik roep gewoon de hulp van mijn übersympathieke bloglezers in, want er zit in jullie vast wel een teloorgegane Tiany Kirilof of Jani Kazadinges!

En dan is er nog een tweede keuze, met of zonder sokken
Ik zou het echt tof vinden als jullie me kunnen helpen in deze kleurrijke kwestie ;)
Je kan natuurlijk ook altijd een ander kleurtje voorstellen, zo dacht ik misschien aan grasgroen of iets dergelijks?

9 opmerkingen:

  1. mooi jurkje en mooie schoentjes, ik zou zeggen doe het gewoon zo aan, alletwee :-) hihi. Ik kan ook niet goed kiezen, dat blauw is al iets minder "opvallen" maar ik vind geel ook heel mooi. (maar ik zeg altijd, ge kunt nooit hard genoeg opvallen)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke schoenen!! Ik zou zeggen de gele panty, maar ik heb altijd al een voorkeur gehad voor geel dus ja... De blauwe vind ik ook leuk maar ikzelf zou toch voor de gele, zonder sokken gaan.
    Ps. Haha, leuk detail die oplader rechtsboven in de foto ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ten eerste: superleuk kleedje! En ik zou daar echt alle kleuren eens onder dragen haha. Alles gaat onder zwart! Mijn favoriete kleur is zowat wijnrood. En van deze twee vind ik geel het leukste :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zeg zonder sokken! Die jurk is mooi! Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou voor geel gaan zonder sokken. Echt een leuk kleedje en je schoenen ook !

    BeantwoordenVerwijderen