zondag 31 maart 2013

Een dikke tip

Zeker de moeite waard voor de boekenwurmen onder ons: "Een weeffout in onze sterren" van John Green. Ik weet niet of jullie de auteur kennen, maar werkelijk, zijn boeken zijn super!
"Een weeffout in onze sterren" gaat over Hazel, een meisje met terminale kanker, die Gus ontmoet. Gus is een jonge survivor, een overlever van kanker, en hoewel Hazel het niet wil worden ze verliefd. De rest ga ik jullie niet verklappen want ik haat het als mensen dat doen bij mij.


"Een weeffout in onze sterren" is niet het mainstream kankerboek over één of andere sterke jongeman of jongevrouw met kanker die eens even alles positief gaat bekijken. Het is een nuchter boek dat je met beide voeten op de grond zet. Ik geef toe, naar het einde toe heb ik als een kind liggen wenen in mijn bed, zo pakkend was het.
Zet hem dus zeker op je to-readlijstje.

 

4 opmerkingen:

  1. Ik heb ALLE boeken van den John al gelezen! Behalve deze dan, haha. Toch maar eens gaan kopen dan ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb Looking For Alaska gelezen en dat was wel een fijn boekjen las heel vlot! Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar deze maar ik heb nog zó veel boeken opgestapeld op mijn nachtkastje, dat ik maar even wacht met nieuwe boeken kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Looking for Alaska is echt een goeike! Deze nog niet gelezen, maar staat al een tijdje op mijn lijstje. Toch maar eens werk van maken :) Tof gifje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb deze een tijdje geleden ook gelezen. In een paar dagen uit en ik weet nu al dat ik hem nog eens zal lezen. Ik vond het een heel mooi menselijk boek, en de humor was ook precies goed:)

    BeantwoordenVerwijderen