zondag 17 maart 2013

Hoera voor de Hema

Aah, den Hema, een van mijn favoriete winkels. Alle spulletjes daar zijn zo vrolijk en kleurrijk en allemaal kijken ze naar me en roepen ze: "Koop mij, Eva! Koop mij dan toch!" De Hema is ook erg slim, want ze gaan altijd mee in de trends, zo ook in mijn guilty pleasure washi-tape.
Hoe meer ik erover nadenk, hoe absurder het begint te worden... Ik betaal bijna drie euro voor een rolletje plakband met wat tekeningen op... Maarja, gelukkig is er dan de Hema die voor maar €2,50 twee rolletjes verkopen! En het goede is dat ze ook vaak hun assortiment bijvullen.

Al deze rolletjes komen van bij de Hema

En deze twee zijn mijn favorieten

7 opmerkingen:

  1. die linkse op de laatste foto wil ik ook :( die hebben ze helemaal niet in mijn hema! en de gele + oranjerode met stippen zijn ook altijd uitverkocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga snel eens bij de hema kijken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de meeste ook :D
    behalve uw favorieten, die zijn bij mij precies altijd uitverkocht :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaa tof hé! Ik ben ook blij dat Hema meegaat in de trend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb je de nieuwste tapejes al gezien? Gaan per 3 en in leuke felle kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love Hema, I love washitape, maar de washitape van de Hema laat een beetje aan de wensen over vind ik :( Het plakt echt niet goed... Ze zijn wel mooi voor de oogjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen