vrijdag 8 maart 2013

Laatst...

  • Sprong mijn leerkracht Latijn op mijn bank omdat ik niet aan het opletten was
  • Sneeuwde het
  • Ben ik ondanks de sneeuw geen enkele keer tegen de grond gegaan
  • Duurde het zo lang sinds mijn laatste "Laatst..." dat het ook heel even 18°C was in België
  • Tapete ik mijn vinger in met washi-tape (waarom? omdat het kan!)
  • Maakte ik Pinterest aan. Volg me hier.
  • Kreeg onze hond een scheerbeurt waardoor hij nu lijkt op een gemuteerde rat van 18 kg.
  • Was het krokusvakantie en deed ik een week absoluut niks
  • At ik een hele week geen chocolade (waauw!)
  • Deed ik(doe ik eigenlijk nog altijd) mee aan "Dagen zonder vlees"
  • Veranderde ik mijn URL (mocht u het nog niet gemerkt hebben)
  • Was ik door onderstaand nummer weer helemaal in de hogere Beatlessferen.
  •  
Bewijsmateriaal. (een kleine tip: scheur nooit je nagel af tot halverwege je vingen!)
    Luister en geniet naar de onovertreffelijke Beatles
     

2 opmerkingen:

  1. Haha, leuk en grappig lijstje :) Mechelen ontdekken - buiten school dan - was echt superleuk! Ben op alle adresjes van uw tiplijst geweest en ik heb veel toffe plekjes ontdekt! Ben nu helemaal fan van de Beans (aan de overkant van huis Windels), want daar maken ze bagels!!! MMMMH, bagels... Ik wijk af ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo! Je bent genomineerd voor de liebster award :)
    http://the-broken-teacup.blogspot.be/2013/03/liebster-award.html#more

    BeantwoordenVerwijderen