donderdag 14 maart 2013

Liebster award, maar dan wat anders

Door de geweldige Lise werd ik genomineerd voor een Liebster Award. Langs alle kanten wordt je bestookt met van die "certificaatjes" op blogs, en vandaag ben ik daarvoor dus genomineerd.
Ik weet begot niet wat er eigenlijk het doel van is, alleen dat het doel heel nobel is, en dat er blijkbaar een hele fetisj rond het getal 11 heerst.
Tijd dus om die gewoonte te doorbreken! Vandaag doen we het met het getal zes noemen. Je mag gerust zeggen dat ik hier heibel kom schoppen, maar zolang mijn zes genomineerden zich weer mooi aan de regeltjes houden zal er heus niet zoveel veranderen in de wereldgeschiedenis doordat ik per toeval het getal zes eruit heb genomen. (voor diegenen onder jullie die denken dat ik met het getal zes iets bedoel in de aard van de duivel: foute denkpiste, probeer eens wat anders)

Maar om ook niet te veel ophef te veroorzaken zal ik mooi antwoord geven op de elf vragen die Lise mij stelde.
  • Het mooiste liedje ooit? 
  • dat is al een makkelijke om mee te beginnen! Ik kom steeds weer uit bij The Beatles dus ga ik voor Sgt. Peppers Lonely Heart's Club Band 
  • Het liefste wat iemand ooit voor mij gedaan heeft?
  • Eeeeuuhm, wel laat ons zeggen dat het behoorlijk lief was van mijn ouders om enkele jaren geleden uit het niets een trampoline voor mij te kopen. 
  • Mijn grootste inspiratiebron?
  • Die heet meneer Internet. Een erg aangename en veelzijdige man!
  • Lievelingssmaak qua ijs?
  • FRAMBOZENSORBEEEET!
  • Welke niet bestaande persoon ik het liefst zou willen ontmoeten?
  • In de kleuterschool heb ik een tijdje een gigantische crush op Mickey Mouse gehad, dus ik denk dat ik mijn lover van toen nu ook nog wel zou willen ontmoeten.
  •  Welk niet bestaand verhaal/boek ik zou willen dat waar was?
  • Harry Potter, geen enkel boek gelezen. Maar mocht er een school bestaan waar je kon leren toveren, reken er maar op dat ik daar naartoe ging!
  •  Mocht ik een boek schrijven, waarover zou het gaan?
  • De geweldige avonturen van een of ander schizofreen wezen dat uiteindelijk de wereld redt.
  • Naar wie kijk ik op?
  • Naar mensen die superhandig zijn, ik wou dat ik dat ook was!

  • Wat is je droomjob?
  • Stel mij aub geen vragen over de toekomst of ik stort in...Echt waar...
  • Wat is je lievelingsvoorwerp?
  • Mijn bed, heerlijk!
  • Als ik mijn naam zou veranderen, wat zou die dan zijn?
  • Een naam die iets artistiek en creatief uitstraalt, maar die toch heel makkelijk is om uit te spreken. Minne vindt ik heel mooi, of Roos!
En dan nu mijn ZES vragen voor mijn ZES genomineerden
  1. Noem één boek dat ik MOET gelezen hebben.
  2. Als jij voor één dag een man was, wat zou je dan zeker doen?
  3. Wat is jouw eigenaardig kantje?
  4. Waar word jij onmetelijk vrolijk van?
  5. Wie is jouw Vlaamse/Nederlandse celebrity crush?
  6. Noem één eigenschap die jij niet hebt, maar wel graag zou bezitten.
En mijn genomineerden zijn:
  1. Hanne van Mangelmoes
  2. Rowan van Rebels maar Romantisch
  3. Laura van Lolita
  4. Deborah van Mamie et moi
  5. Hillery van Dream, Pray, Love
  6. Laura en Johanna van Lifelovers
Ik weet niet of, als ik je genomineerd heb, je dan obligatoir moet deelnemen. Het spijt me in ieder geval mocht ik jullie ambeteren met mijn zes vragen :)
En een dikke merci aan Lise voor de kans!

3 opmerkingen:

  1. Haha leuk! Oke ik zal meedoen!
    Maar ik kan helaas niemand anders uitkiezen want ik heb maar 1 volger, en dat ben jij. Haha! Oke misschien moet ik af en toe toch eens wat werk in mijn blog steken ;)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha tof, ik heb moeten lachen met sommige van uw antwoorden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh wat leuk zeg! Ik zal toch eens je grappige vrageng aan beantwoorden (ondanks mijn drukke leventje ;p) En wat moet ik daarna doen dan? Is het iets wat je door blijft geven aan 6 mensen of moet je gewoon random iemand uitkiezen?
    Bedankt in iedergeval!!
    liefsxx

    BeantwoordenVerwijderen