zondag 24 maart 2013

Postvak In/Uit

Het geklepper van de klep van de brievenbus klinkt als muziek in mijn oren, jammer genoeg dat ik die muziek niet al te vaak meer mag horen. Saana uit Finland, Bree uit Maleisië en Esther uit België weigeren om terug te schrijven. Geen idee waarom, ik vind het alleen heel jammer.
Maar  kop op, er zijn nog genoeg supergoede penvrienden, zoals bijvoorbeeld Hillery.
Vanaf mijn vorige update hebben we elk twee brieven uitgewisseld.

Naar Hillery (klein beetje trots op mijn envelop, en wat vinden jullie van mijn nieuwe cassettestempel?)


Rechterbovenhoek en linkeronderhoek zijn mijn creaties| De rest is post van Hillery
En ik stuurde ook nog een brief naar Jowita uit Polen


4 opmerkingen:

  1. Ik wou je brief 2 weken geleden in de brievenbus steken.
    Ik ben hier zo slecht in :D
    Hij ligt klaar hoor!
    Succes met je examens (als je die hebt) en moge god u bijstaan!
    lieeefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je leuke post gestuurd en ontvangen. Ik ben weg van je envelop naar Hillery!
    - Ruchama

    BeantwoordenVerwijderen