woensdag 10 april 2013

DIY | Washi-tape veeroorbellen

Dat ik zot ben van washi-tape, wisten jullie waarschijnlijk al. Men denkt meteen aan papierwaren, of dingen opleuken als je aan washi-tape denkt, en wellicht niet aan juwelen.
Vandaag een simpele DIY om met washi-tape oorbellen te maken.


Wat moet je doen?
  • Knip twee strookjes washi-tape en plak die elk aan een kant van de ijzerdraad
  • Knip de tape in de vorm van een pluimpje
  •  Knip de overschot van de ijzerdaad af
  • Maak een oogje met je rondbektang
  • Hang het veertje aan de oorhaakjes
Na wat experimenteren kwam ik uit op deze twee paar oorbellen

4 opmerkingen:

  1. Wauw! Goed idee! Het staat je echt heel goed!
    Maar jammergenoeg heb ik geen gaatjes :s

    Xx Mo Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hé, die zijn echt leuk! Ik ben nog op zoek naar een rondbektang want ik was ook bezig aan een paar oorbellen! Hopelijk vind ik er snel een :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauuuuw, die zijn keitof Eva!!! Alleen heb ik geen ijzerdraad in huis, maar toch eens kopen. Ik kwam de veertjes al tegen en om in een snailmailpakketje te steken leek het mij ook al zo'n tof idee, maar oorbellen zijn zo mogelijk nóg leuker! Ik ben ook een grote fan van washi tape zene :-)

    BeantwoordenVerwijderen