donderdag 18 april 2013

Hebben! | Brillen

Ik ga er geen geheim van maken: ik ben een brilsmurf en ik ben er trots op. Eerlijk gezegd zie ik er niet uit zonder bril, ik zie er een aantal jaren jonger uit, een beetje dommer en mijn wallen komen ineens superhard uit. Het enige nadeel aan een brillendragend mens te zijn is dat ik niet zomaar een of andere accessoirewinkel kan binnenlopen en een zonnebril kopen.
Mocht ik ooit heel rijk zijn, dan zou ik graag meer dan een montuur hebben, kwestie van eens af te wisselen en je bril te kunnen afstemmen op je kledij.
Een kleine wishlist:

Bron: pinterest

bron: pinterest

bron: Ray-Ban

bron: Rolf

6 opmerkingen:

  1. ah, zo'n houten montuur vind ik zo mooi! (zei een andere brilsmurf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, hele schone brillekes! Ik moet dringend opnieuw naar de oogarts, heb al bijna twee jaar dezelfde bril en volgens mij zijn mijn ogen serieus verslechterd :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoveel mooie brillekes! Soms vind ik het jammer dat ik geen bril moet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik wil die eerste drie!
    ALLEMAAL
    plus linksonder
    ('k zou ook graag een hele collectie hebben,
    wordt aan gewerkt, eerst een beetje sparen)

    BeantwoordenVerwijderen