dinsdag 23 april 2013

Laatst...

  • was ik boos op GFC omdat ze besloten om ermee op te houden
  • hebben al mijn GFC-lezers (hopelijk) al overgeschakeld naar Bloglovin'
  • zoniet: klik hierop of op die zwoel kijkende dame aan uw rechterkant
  • was het paasvakantie
  • was ik ziek :(
  • ging ik naar Marrakech
  • werd het lente (eindelijk)
  • rolde onze hond zich in de stront waardoor hij nog 3 dagen nadien stonk
  • verkleedde ik me in een zebra voor de scouts
  • ging ik op 24-urenweekend met onze geweldige gidsengroep
  • kwam mijn hooikoorts weer op
  • bekeek ik het hele eerste seizoen van Glee op drie dagen
  • deed ik eens lekker kleurrijk
 
  
  • was ik eventjes verslaafd aan onderstaand liedje

2 opmerkingen:

  1. Hihi, ik ben ook verslaafd geweest aan dat liedje! Disneyfan in hart en nieren :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke blog heb je! Ik zal ge volgen op bloglovin haha :D Wat leuk ik zit ook op de scouts maar wel bij de jonggidsen (:

    BeantwoordenVerwijderen