zondag 7 april 2013

Maak kennis met...

Willow


Willow is een steengoede Belgische groep die supertoffe muziek maakt. De zes heren komen uit Leuven en wonnen in 2010 de publieksprijs op Humo's Rock Rally (voor de Nederlanders: een redelijk belangrijke Belgische muziekwedstrijd)


Vanaf toen hebben ze een tijdje geduld moeten hebben, maar dat geduld werd stevig beloond vorig jaar toen ze een dikke hit scoorden met hun nummer We Walk Alone. En, zeker niet vergeten te vernoemen, als hoogtepunt een optreden op de speelplaats van onze school. Onze school houdt elk jaar een slotfestival waar een groep komt optreden en vorig jaar was dat dus Willow.
Op een zinderend hete laatste schooldag gaven de mannen van Willow het beste van zichzelf voor een bescheiden publiek, op een nog bescheidener podium. En van toen af ben ik, Eva, een grote fan en dat ging alleen maar in stijgende lijn nadat ik voor mijn verjaardag hun album kreeg. Van toen af aan kan ik jullie trots mededelen dat er geen week voorbij is gegaan waarin de stem van Pieter-Jan Van Den Troost, de zanger, de weg niet naar mijn oren vond.

En met wat kan ik jullie beter overtuigen dan met mijn lievelingsnummer: Gold 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten