zondag 19 mei 2013

Boomhutten

Een boomhut, dat is nu iets dat ik al altijd wilde hebben. Ik bedoel dan ook met een boomhut echt een gezellig huisje met erg veel kussens ergens hoog in een boom. Hoe zalig moet het niet zijn om met een goed boek, een tasje thee en een lekker koekje je op zo'n plek te kunnen ontspannen.
Jammer genoeg hebben wij in onze tuin geen eewenoude boom die gesplitst is in een aantal stevige takken.

Er is toch ook altijd iets betoverend met boomhutten, ik kan er niet goed mijn vinger op leggen. Ik hoop in ieder geval dat de volgende foto's dat gevoel kunnen overbrengen.




bron: pinterest

3 opmerkingen:

  1. o jaaa ik wil ook een boomhut!
    laatst stond er pal naast het centraal station in Brussel een heel fancy boomhut-achtig iets, en sindsdien wil ik er echt een :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, van dit soort dingen kan je blijven dromen hé! Ik ga binnenkort iets bloggen over Sommerhuse (Deens voor zomerhuis), daar kan ik ook zo lekker bij weg mijmeren :)
    Fijne week!
    groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het heeft echt iets magisch :) En ook wel nostalgisch, hoe leuk was zo'n 'clubhuis' vroeger!

    BeantwoordenVerwijderen