zondag 5 mei 2013

Moestuinieren

Iets wat jullie waarschijnlijk nog niet van mij wisten is dat ik ongelooflijk graag tuinier. En dan bedoel ik echt in mijn moestuin werken. Eindelijk was het zo ver, wat beter weer, en zodus kon ik met veel plezier beginnen in mijn moestuintje.

Het laatste jaar had ik mijn minilapje grond een beetje verwaarloost, maar nu kon ik er met des te meer zin invliegen. Dus ik trok mijn meest flatterende kleren en mijn mooiste schoenen aan en genoot een hele dag met volle teugen!
Eventjes was ik vergeten hoe zwaar werk spitten ook alweer is... Om nog maar te zwijgen over de compost waar ik lekker heb zitten in wroeten. Alles voor de goede sla en boontjes hé


Na een goed dagje werken was er al wat progressie te zien, gelukkig. Ik zaaide nog niets want ik was vergeten zaadjes te kopen (tsja, slim zijn hé) Maar ik snoeide wel de frambozenstruiken. Ik watertand nu al bij de gedachte aan frambozenmilkshake met verse framboosjes uit den hof!

Groene vingers hebben, geeft vaak bruine vingers. Ik werkte zo hard dat mijn nagellak er met stukken afvloog :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen