woensdag 22 mei 2013

Postvak In/Uit

En hier is uw reporter Eva met een klein verslagje over de inhoud van haar brievenbus!

Verstuurd naar Laura (best wel trots op het briefpapier en de envelop)
gekregen van mijn nieuwste aanwinst Nathalie
Verstuurd naar Nathalie. (kijk naar de envelop *proud*)
Gekregen van Magda
Magda ruimde haar snailmailspulletjes op en daar mocht ik van meegenieten, joepie! Ze stuurde ook een vriendenboekje waarin al haar penvrienden al iets gezet hadden, een heel leuk idee.

Verstuurd naar Magda
En Magda kreeg uiteraard een goed gevulde envelop met volledig ingevuld vriendenboekje teruggestuurd.

Gekregen van Andrea
Ik won de give-away van Andrea van It's Simply Max, jeeuuj! Een dikke merci Andrea, ik zal heel goed op meneer Panda passen.

Zo, dat was het dan! Tot een volgende keer met meer... met weer... ooh, nevermind!

4 opmerkingen:

  1. veel mooie post zeg!
    en ooooh meneer Panda, wat een leukerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauuuw, keileuke post! Zalige enveloppen en briefpapier Eva :) Hier kriebelt het toch ook terug om weer met veel meer penpals te schrijven. Maar helaas, te weinig tijd :( En ah! Ik zei het u nog! Toch gewonnen met de Groeten Van Max, keileuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankje voor je brief, hij was heel fijn! :) Je moet eens op mijn blog kijken, ik heb een vossentruitje gevonden, past bij je vossenbroche ;)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een werk maken mensen daarvan! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen