zondag 23 juni 2013

DIY | recycled vaasjes


Vandaag een echte DIY om je humeur een boost te geven. Want wat is er beter om je humeur te verbeteren dan bloemen! Elke keer als ik bloemen in huis heb ben ik instant happy!
Met één enkel flesje, kan je zelfs twee vaasjes maken, dubbel plezier!

vaasje 1
Ik gebruikte een flesje Arizona omdat ze een mooie bruine kleur hebben en geen ribbels. Natuurlijk kan je ook een ander flesje gebruiken.

  • Knip het bovenste gedeelte van het flesje, maar hou het zeker bij voor vaasje twee.
  • Plak de washi-tape
  • Zet bloemen in je vaasje en enjoy!
TIP!: Plak de uiteindes van de tape allemaal op één rij.

vaasje 2
Voor vaasje nummer twee haalde ik mijn inspiratie van Pinterest. Velen pinners onder jullie zullen de volgende pin wel al voorbij hebben zien komen.






In plaats van het glas gebruik je het bovenste deel van het flesje. De rest staat allemaal mooi in foto's uitgelegd langs uw linker kant. 
Nadien zet je er weer bloemetjes in en klaar is kees.
 Enjoy your day and your flowers!
 Oh jaaa, over twee weekjes gaat GFC weg, dus aub, vergeet niet over te schakelen op Bloglovin'. Klik op die zwoelkijkende dame aan uw rechterkant! KLIKKEN!

5 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf idee met die ballonnen! Echt een mooi effect! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk idee Eva! Ziet er echt heel tof uit :) Ik denk dat ik die eerste ook ga maken voor op mijn nieuwe kamer. Bedankt voor de tip! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die tweede is echt heel tof! Die eerste lijkt me zo snel om te vallen omdat bloemen vaak zwaarder zijn dan een plastic flesje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaah, wat leuk. Die eerste kende ik, maar die tweede niet! Zo leuk, dat ga ik morgen meteen doen. Je blog is trouwens super, ontdekte hem net door jouw reactie. Je hebt een volger erbij :)

    BeantwoordenVerwijderen