woensdag 19 juni 2013

Examens dat is...

  • godganse dagen een joggingbroek dragen
  • alles plots interessanter vinden dan uw boeken
  • drinken, veeeeeeeeel drinken (gewoon water hé mannen!)
  • eten, veeeeeeeeeel eten (en vooral kei ongezond)
  • na twee jaar terug beginnen nagelbijten
  • denken:"Ik pak 20 minuutjes pauze en na een uur nog steeds op youtube filmpjes bekijken
  • chagrijnig zijn op ALLES en IEDEREEN
  • een bureau hebben compatibel aan een stal
  • het soms niet meer zien zitten...

3 opmerkingen:

  1. Haha herkenbaar, gelukkig heb ik al heeeel lang geen examens meer gehad. Nog even doorbijten, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar! Vooral dat studie-ontwijkend gedrag. Volgende week begint mijn toetsweek, dus ben benieuwd hoe ik die zal doorstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, dat komt me heeeel bekend voor! Gelukkig is het nu allemaal voorbij, woehoe!

    BeantwoordenVerwijderen