zondag 2 juni 2013

Laatst...


  1. verloor ik een zware veldslag door mijn winterkleren terug aan te doen
  2. werkte ik heel wat in mijn moestuintje
  3. kocht ik voor twee eurootjes een vintage bloesje dat ik een beetje ga upcyclen
  4. moest ik toch echt wel onder ogen komen dat mijn lievelingspaar schoenen te klein waren geworden
  5. at ik de eerste aardbeien van het seizoen
  6. begon ik weer Spotify te gebruiken
  7. had ik een interview over mijn blog met een hele leuke jongedame
  8. zag ik een regenboog. WAAR ZIJN DIE GUMMIBEREN?!
  9. schrok ik mij dood met de seizoensfinale van Downton Abbey (kostuumdrama's zijn een guilty pleasure)
  10. gingen mijn blokjes eraf
  11. betrapte ik onze hond op de meest schattige pose ooit
  12. kreeg ik een paar hele leuke volgers bij 
  13. maakte ik leuke wandelingen met Oscar, onze hond
  14. publiceerde ik tot twee keer toe een bericht dat het daglicht nog niet mocht zien, domdomdom...
  15. deed ik twee keer mee met MeMadeMay met de twee enige (semi-)zelfgemaakte stukken in mijn kleerkast.
  16. haalde ik de gangsta rapper in mij boven met dit nummer:




4 opmerkingen:

  1. Hahah puntje 14 is herkenbaar. Wil je op concept opslaan klikken, druk je doodleuk op publiceren. Paniek alom. Je hondje is echt LIEV! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuk!!! Seg, publiceer dat interview hier eens ;-) Dat zelfgemaakte t-shirtje is kei tof trouwens! Met textielverf? Of transferpapier? Alleszins tof! En lieve hond :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk! En dat t-shirt is echt gaaf!
    Fijne week,
    groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen