woensdag 26 juni 2013

Schommels

Nu het eindelijk begint te zomeren kunnen we wat meer tijd in de tuin doorbrengen. Zonnen, boekje lezen, beetje tuinieren,... ik kijk er al uit. Eén ding mis ik soms in onze tuin: een schommel. Eerlijk is eerlijk, mijn voorstelling van een schommel is misschien iets te romantisch en wellicht, wanneer de schommel er echt is, zou ik er maar heel soms echt op zitten. Maar een mens heeft dromen en mag deze uiten, niet?





 Maar als het dan toch eens friskes wordt, waarom dan de schommel buiten hangen? Binnen gaat toch even goed!





1/2/3/4/5/6

6 opmerkingen:

  1. Als ik later een groot huis heb, komt er een binnenschommel, gegarandeerd! Sommige dromen zijn bedrog, dat wil niet zeggen dat je er geen mag hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmm, daar ben je nooit te oud voor... schommelen :)
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woahh dit brengt me nog eens op ideeën. Als ik ooit ruimte over heb in mijn huis hang ik een schommel op. Al is het alleen maar voor de sier :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh ik ben ook zo dol op schommels!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa schommels! Zo fijn, wil er ook wel eentje boven het water :)

    BeantwoordenVerwijderen