zondag 9 juni 2013

Tomado-rekjes

Hebben jullie ze ook al gespot? De tomado-rekjes? Er is blijkbaar een hele hype rond het eenvoudige boekenrekje. In het begin begreep ik die niet echt, maar mondjesmaat won het ook bij mij aan populariteit.
Als je de site van tomado bekijkt, is die niet bepaald spectaculair. Om eerlijk te zijn moest ik in het begin er nogal om lachen. Maar door al die fantastische make-overs en de superleuke spulletjes die mensen erop zetten maken dat je er ook een wilt!
Enkele voorbeelden:


8 opmerkingen:

  1. Ik was ze ook al hier en daar tegengekomen. Grappig hé hoe zoiets dan een trend lijkt te worden.

    Groetjes en nog een fijn weekend!
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In het huis dat we huren hangen er twee. Ik vind die fantastisch, trend of geen trend. En ik hoop dat de volgende huurders ze maar niets vinden, zodat ik ze mee kan nemen naar ons huisje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kende ik nog niet! Zien er toch best leuk en vooral handig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow, dat is echt toevallig :0 serieus, daar wilde ik net een blogbericht over aan het maken en toen zag ik jouw post! I love tomado-rekjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, die kende ik nog niet! Het wordt bijna een wedstrijdje wie zijn/haar boekenkast het meest creatief inricht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mijn grootouders hadden zo'n rekje. ze zijn 2 jaar geleden verhuisd en ik vrees dat het toen weggegooid of weggegeven is:(
    het is pas nu door blogland dat ik weet hoe cool ze zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn oma heeft er nog zo-een hangen ! Wist niet dat dit een trend was :)

    BeantwoordenVerwijderen