dinsdag 11 juni 2013

Zelfgemaakt: een overzicht

Ik speelde al een tijdje met het idee en vandaag hakte ik de knoop door. Een idee voor een reeks nieuwe berichten op de blog: "Zelfgemaakt". Een maandelijks, tweemaandelijks,... bericht over wat ik de voorbije tijd allemaal gemaakt heb. Omdat ik op een paar dingen heel heel trots ben die ik de voorbije jaren gemaakt heb, een overzichtje. (Hou vooral uw complimenten niet binnen :-) )

Alles begon bij het zelf juweeltjes maken. Ik heb nogal een zwaar fimo-verleden...

En dat zijn dan nog enkel de oorbellen... En wees gerust, dit zijn diegene waar ik trots op ben, ik heb nog een hele resem aan lelijke fimo-oorbellen liggen.
De linke broche is uiteraard niet uit fimo...


Na heel wat geëxperimenteer met fimo ben ik ook op andere materialen overgeschakeld.

De tutorial voor de stoffen oorbellen is HIER te vinden.

En de laatste tijd begin ik ook een beetje te naaien, nog niet al te goed maar daar komt verandering in. Volgend jaar ga ik op naaicursus met di màma en dan gaan jullie nogal eens iets zien hoor ;-)

10 opmerkingen:

  1. Wauw, die theepotjes! Het idee van de broche van potlood-bovenkantjes vind ik ook super; wat mooi. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, wat creatief zeg! Vind alles stuk voor stuk echt gaaf! Vind vooral de stoffen oorbelletjes superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooooooi Eva! Die druppeltjes uit fimo zijn echt prachtig, zo'n schoon kleurke ook! En jeuj, op naailes! Da's echt keileuk, ge gaat echt zooooveel bijleren op een jaar tijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat is het leuk om door jou geinspireerd te worden en vooral nu ik ook zo'n zelfmaak oorbellenpakketje heb :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die koekjesoorbellen vind ik leuk! Knap dat je het kan, ik heb vroeger ook gefimo-ed (?) maar heb er nu absoluut het geduld niet meer voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super gave DIY projectjes c:
    Super gaaf! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow echt mooie dingen ! Je lijkt wel fimotalent te hebben ! :)

    BeantwoordenVerwijderen