woensdag 17 juli 2013

Briefje sturen?


Jullie weten dat ik van post hou. Eigenlijk heb ik al altijd van post gehouden, het hoogtepunt van het jaar was dan ook scoutskamp voor mij. Want dan kreeg ik meer brieven op één week dan ik in een heel jaar kreeg. Ondertussen zit ik nu in de laatste tak bij ons op de scouts en nog steeds maakt mijn hart een sprongetje als ik een brief ontvang op kamp.
Dus, wilt u mijn hart met blijdschap vervullen? Stuur mij dan een briefje of kaartje of wat je ook maar wil opsturen (zolang het maar geen viezigheid is). En als jij graag iets terug ontvangt, schrijf het dan gewoon op je post en na het kamp zal ik al mijn spannende verhalen aan jou vertellen ;)

Dit is het adres:       Gidsen Parsifal Mechelen
                             Gnoe - Gidsen
                             Joseph et Maria Dumoulin
                             Lasnenville 4 a
                             4960 Malmedy

Dat adres is gewoon in België, dus er hoeft geen speciale zegel op. Wat wel erg belangrijk is, is dat ik maar op kamp ga van 19 juli tot 30 juli. Dus zorg er aub voor dat jullie je briefje op tijd versturen zodat ik het nog kan ontvangen. Ik kijk al uit naar het lezen van al dat leuks ;)

3 opmerkingen:

  1. Oei, mijn briefje is net naar u thuis onderweg! Ik hoop dat ge het vrijdag krijgt voor uw vertrek, en anders heb je iets om te lezen als ge terug aankomt ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei ik lees dit nu pas! Ik ga proberen om morgen nog een briefje voor je te schrijven en hem dan meteen op te sturen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je comments op m'n blog! :) Ik praat eigenlijk ook niet graag voor groepen, maar voor een bende 12-jarigen valt dat precies wel mee. Veel plezier op kamp!

    BeantwoordenVerwijderen