zondag 7 juli 2013

Dingen die mij blij maken XII

Waauw, alweer de twaalfde "dingen die mij blij maken". Veel hé... Ik had ook plots door, terwijl ik hieraan bezig was, dat mijn blog in augustus één jaar bestaat. Wat denken jullie, wordt het niet hoog tijd om eens een give-away te doen? We zien wel.
In ieder geval, vandaag heb ik ook een cadeautje voor jullie, naast dat ik ervoor zorgde dat het mooi weer is (jep, ikke in mijn eentje gedaan gekregen) geef ik jullie ook nog enkele dingen om vrolijk over te worden. Geniet ervan en vergeet ook niet van het mooie weer te genieten!
Bij deze blijf ik maar lachen, ik weet niet waarom...



The Beatles die selfies nemen :)




3 opmerkingen:

  1. Haha, heel leuk! Vooral die met die kauwgom haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige gifjes, echt superleuk. Ik maak zelf ook weleens zulke artikelen, zo leuk om te doen. Heb jij ook dat je nog 100 leuke dingen wil laten zien maar je echt moet inhouden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ah heerlijk, deze post mag er dagelijks zijn! Super nieuwe lay-out trouwens, echt geweldig !

    BeantwoordenVerwijderen