woensdag 3 juli 2013

DIY | zonnebril pimpen


Op goed weer mogen we in België/Nederland (schrap wat niet past) nog wel eventjes wachten. Maar als het dan eindelijk zal komen ben ik goed voorbereid! In Mechelen (my hometown baby!) openden ze niet zo lang geleden een winkel dat ik, entschuldigung, een brolwinkel noem. U weet wel wat ik bedoel, zo een winkeltje waar alles kei goedkoop is maar de kwaliteit onbestaande. In ieder geval, daar verkopen ze dus ook zonnebrillen in van die Ray-Banmodellen aan €2,50. Een spotprijsje! Dus ik kocht er meteen twee en ik ga deze een nieuw leven geven. Vandaag nummetje 1.

Wat hebben we nodig Eva?

Wat moeten we doen Eva?

  • Plak de glazen van je zonnebril zorgvuldig af
  • Lak je zonnebril met de eerste kleur
  • Breng voorzichtig de tweede kleur aan in stipjes
Piece of cake zoals u kan zien!
TIP! Mocht u toch een vlekje gemaakt hebben is het erg makkelijk te verwijderen met dissolvant ofte nagellakremover zoals dat zo mooi gezegd wordt.

8 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige diy! Nu nog hopen op wat meer zon...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh dit is echt fantastisch! ik ga snel ook maar eens van die zonnebrillen op de kop tikken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk!! Origineel idee en volgens mij ook niet heel moeilijk te maken. Als ik een keer een vrije zondag heb, ga ik dit misschien wel eens maken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel fijn! En ik vind de nieuwe lay out heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schrijf je leuk! Ik kom uit nederland, maar als ik je tekst lees doe ik automatisch een super lief belgisch accent in mijn hoofd haha

    Je hebt ook een leuke blog verder C:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hihi, goed gelukt
    ik kijk al uit naar nummertje 2

    BeantwoordenVerwijderen