zondag 21 juli 2013

Hoera voor de Hema n°2


Buiten de enkelingen die dit jaar onder een steen geleefd hebben weet iedereen het: bij de Hema verkopen ze washi-tape. Niet van bijster goede kwaliteit, maar o wat zijn ze mooi en o wat zijn ze goedkoper dan in de webshops. Ik heb het wel al door hoor, de Hema heeft het snode plan opgevat om elke portemonnee compleet leeg te roven met hun leuke assortiment. En natuurlijk vallen wij daar allemaal als een blok voor.
Ook ik kon mij niet inhouden en holde meteen naar de stad toen de nieuwe collectie gesignaleerd was. Ik kocht stempels en stempelkussens (beiden voor een belachelijk lage prijs als je weet wat ze bij de banier voor zoiets durven vragen) en ik kocht ook brede washi-tape.


Enkele favorieten onder de stempels:
Toen ik nog wat rondslenterde in de Hema zag ik hem ineens. Verscholen op het onderste rek, hij knipoogde naar mij en ik slaakte een gilletje van verrukking. EEN PENNENDOOS! Jullie zouden eens moeten weten hoe lang ik al op zoek ben naar een pennendoos. Ik ben hopeloos nostalgisch en daar is mijn nieuwste aanwinst een mooi bewijs van. Is hij niet om op te vreten?


En om het niet te doen lijken of deze post gesponsord wordt door Hema (mag altijd hé, ik ben vragende partij) maken wij ook plaats voor de Wibra. Want ook de Wibra speelde in op de tapehype. Danku Wibra om tape aan €1 per drie rolletjes te verkopen ;)


Ik zit nog steeds op kamp, dus een briefje is nog altijd fijn :)

8 opmerkingen:

  1. Jaa, leuk he?! Als ik terug ben van vakantie ga ik jou een briefje sturen :) Met Hema stempels :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb die stempeltjes ook, ze zijn zo leuk hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah, die pennendoos is echt keileuk! Als je nog andere kleurtjes stempelkussens nodig hebt, ik ken de ultieme Etsyverkoper die ALLE kleuren heeft, en echt nog goeie kwaliteit en niet duur! Dus geef maar een seintje dan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh kei schoon doos Eva! Ik ga morgen ook nog eens naar de Hema, denk ik.. En in de wibra ;) Die stempels moet ik ook zeker kopen, en ze hebben er ook hele fijne kaften voor school. Arme arme portemonnee...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb laatst ook washi tape bij Hema gehaald. Die stempels zien er ook erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei oei oei, als ik dat hier zo zie dan moet ik ook maar eens snel naar de Hema gaan, die stempels zijn namelijk te gek. Ik wil die ook. Bedankt om het met ons te delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amai, uw stempelkussen werkt precies beter dan dat van mij! Ik had de zwarte+grijze gekocht in de hema (ook met het gedacht: whooot zo goedkoop) en vandaag probeerde ik het voor de eerste keer en het geeft helemaal niet zoveel kleur :( (oké wel een beetje he, maar niet genoeg)En voor die washi tape moet ik precies ook eens langs de wibra :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aah die stempels wil ik ook! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen