maandag 1 juli 2013

Uw laatste kans

Vandaag is het 1 juli, het begin van de zomervakantie, de 164ste verjaardag van de Belgische postzegel, de verjaardag  van Missy Eliot en de sterfdatum van Marlon Brando. Maar bovenal, vandaag is de dat dat Google Reader stopt. Dus het is uw aller-aller-allerlaatste kans beste mensen om over te schakelen naar Bloglovin'.
Het is echt niet al te moeilijk en zelf vind ik Bloglovin' tien keer overzichtelijker dan GFC. Maar vergeet dus niet om over te schakelen, u zou er mij een groot plezier mee doen!

3 opmerkingen:

  1. Ik ben heel benieuwd, want ik hoorde ook weer verhalen dat GFC voor blogs van blogger gewoon blijft bestaan. Voor de zekerheid volg ik je in ieder geval ook via Bloglovin nu. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GFC blijft bestaan he, 't is enkel Google Reader die het zaakje afblaast! Maar allez, ik volg toch al via Bloglovin', dus no problemo fur mich :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is toch ook een heel gedoe hé, ze zouden beter eens ergens een deftige uitleg geven die geen twijfels wekt...

      Verwijderen