woensdag 21 augustus 2013

Bereid je voor op GIGANTISCH veel post (deel 1)

ffiiiuuuw, wat een eeuwigheid geleden sinds ik jullie een kijkje heb gegund in mijn brievenbus. Met als gevolg: een overvloed aan foto's. Zoveel foto's dat ik besloot om vandaag de helft te doen en morgen de andere helft.

Naar Lies
Een vriendin van mij was op kamp met de Chiro en dus stuurde ik haar een brief. Normaal gezien toon ik zo'n brieven niet maar ik was behoorlijk trots op het briefpapier en de envelop.



Naar Deborah
Mijn brief aan Deborah was een beetje in vintage stijl, vind je niet?



Naar Elisse
Elisse stuurde mij een kei fijn briefje op kamp (waarvan de foto's later volgen) Vaneigens dat ik iets terugstuurde!


Foto van Elisse
Naar Leen
En ook Leen verblijde mij met een fijn briefje op kamp en ook haar stuurde ik iets terug.


Naar Nynke (via Tante Jannie's postkamer)
Ik had de omslag te vroeg toegeplakt, tedoeme!

Van Elisse
Op de voorlaatste dag kreeg ik deze brief nog van Elisse, een prachtig einde van een prachtig kamp ;)

Van Leen
Leen stuurde mij een leuk rolletje washi-tape en thee (die al allemaal op is)



Van Deborah


Van Lise (via Tante Jannie's Postkamer)


Ziezo, dat is het voor vandaag. Tot morgen voor de tweede helft ;)

4 opmerkingen:

  1. Ik vind uw brieven wel zalig!!!!niets zo tof als post op kamp....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaja van den duivel en sintepieter
    Heeeel hard gelachen !!!

    Lies zal mij niet kennen, maarons nette speelde daar tot vorig jaarook bij en diekent ze zeker
    (Ik ben dus al een redelijk ouw bomma hé)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw seg Eva, zoveel post! Supertof! Ik vond uw briefje ook echt zalig! En gij hebt zoveel washi tape!

    BeantwoordenVerwijderen