donderdag 22 augustus 2013

Bereid je voor op GIGANTISCH veel post (deel 2)

Hier komt deel 2 zoals ik jullie gisteren belooft had.

 Naar Karlijn
Karlijn is mijn nieuwste penvriendin, hip hoi!



Naar Anna



Van Anna
Het was echt (zonder overdrijven) van met Kerstmis geleden dat ik nog een teken van leven had ontvangen van Anna. Ach ja, daarom noemen ze het ook snailmail zeker?

Van Karlijn
Karlijn stuurde mij een immens dikke envelop met een superschattige babushka in


Van Deborah
Kreeg ik een lief kaartje van aan de zee.

Van Nynke (via Tante Jannie's Postkamer)

Van Magda
Magda besloot nog eens om haar kamer op te ruimen en stuurde mij vele vellen papier met een leuk printje.

Van Laura
The Big Party Envelop en big dat was hij zeker!









4 opmerkingen:

  1. Jaaaa, mijn post :) Wat krijg jij een mooie post zeg. Mij heb je ook al zoiets moois gestuurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw tof! Echt heel erg leuke post allemaal! :)

    Neem deel aan de give-away voor het één jarig bestaan van mijn blog!
    http://leenphilips.blogspot.be/2013/08/give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, leuke post! Die laatste envelop maakt me vrolijk :)

    BeantwoordenVerwijderen