maandag 12 augustus 2013

Fieeesjeeeuuuuhhh

Hej, psssttt...

IK BEN JARIG :)


13 opmerkingen:

  1. Happy birthday!! Enjoy en have fun! (er komt een verjaardagspakketje jouw kant op ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Congrats! Lekker veel taart eten vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkige verjaardag Eva! Geniet ervan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hiep hiep Hoera! Proficiat en nog een fijne avond:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. GefeliciTAART!
    Ben je verwend met leuke kadootjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Meid! Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad met leuke kadootjes:)
    Groetjes,
    Liza
    P.S. Ik ben vandaag jarig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Een dagje te laat maar ik zat op weekend. Alsnog een fijne verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooooh gelukkige verjaardag! Ik ben wel wat te laat, maar hopelijk heb je echt een leuke dag gehad! :)

    BeantwoordenVerwijderen