donderdag 8 augustus 2013

Laatst...

  1. overwon ik mijn examens
  2. begon de vakantie
  3. ging ik op scoutskamp
  4. werd ik wakker op een manier om nooit te vergeten
  5. had ik een soort stalker die mijn moeder bleek te zijn
  6. kreeg ik op dat kamp leuke post van jullie
  7. was het te warm voor mij
  8. stuurde ik een pakket marshmallows naar een vriendin op kamp
  9. dronk ik voor het eerst Desperados (en zeker niet voor het laatst!)
  10. kregen we een pakketje met opblaaspoppen in de bus (grapje van mijn teerbeminde broer)
  11. boekten we een reis naar Spanje (als iemand tips heeft om Barcelona of Gerona te bezoeken: shoot!)
  12. verbrandde ik me aan het strijkijzer
  13. sneed ik in mijn vinger
  14. botste ik met mijn kleine teen tegen de voet van mijn nichtje waardoor deze (de teen, niet het nichtje) helemaal blauw-paars was
  15. raakte ik verslaafd aan koffie
  16. ging de lokale bloemist op vakantie en gaf hij al zijn boeketten gratis weg (jaja, u leest het goed: GRATIS)
  17. werd er een datum voor een blogmeet afgesproken, maar kon ik niet gaan (niet enkel door die datum hoor, ik schijt gewoon in mijn broek bij de gedachte om nieuwe en onbekende mensen te ontmoeten..)
  18. werd ik achternagefloten door een groep bompa's op fietsen (ofte wielertoeristen)
  19. deed ik mezelf een cadeautje... 
  20. zwom ik in de Leuvense vaart met mijn hond (en de mensen keken erg raar, hahaha!)
  21. was het perfect ijsjesweer


4 opmerkingen:

  1. Wat een onwijs leuke manier om veel te vertellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een paar keer een 'aaauch' moment maar de desperados en slapen tussen de koeien maken het vast goed :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Slapen tussen de koeien??? Geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen