donderdag 15 augustus 2013

Wat u al niet kan doen met...

Een simpel wit kleedje van de H&M (€7)
voor
na
Ik maakte zelf een stempel uit gom in de vorm van een anker (waarbij ik in mijn vinger sneed) en bestempelde het kleedje met zwarte textielverf. Als afwerking borduurde ik nog "Ahoy!" in een zwierig lettertype. Dit kleedje is echt een blijvertje, in Spanje heb ik het supervaak aangehad. Je kan het makkelijk combineren met zowel laarsjes, sneakers als ballerina's. Perfect dus!

Een lelijke goedkope zonnebril (€2,50)
De zonnebril had oorspronkelijk een witte kleur (zoals deze) Dus besloot ik hem blauw te spuiten, hetzelfde blauw als mijn dinoketting, en een simpel bloempje erop te plakken. Zeer fashionable en goedkoop, zo hebben we het graag!

U ziet het, ik zit niet stil gedurende de vakantie. Twee maanden lang craften, heerlijk!

16 opmerkingen:

  1. Simpel idee voor de zonnebril, ik heb zo een rode bril en wou graag een neutrale kleur, maar rood is nu wel fijn :P maar als ik het toch beu word heb ik jouw idee! danku!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk gedaan! Was ik maar zo creatief :)
    Naomi, x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe cool is dat kleed? oeh oeh nu wil ik stempels maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat jurkje staat je echt heel mooi! :)

    Leuke blog heb je! :D Ik volg je nu op GFC.
    Volg je mij ook?

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergaaf zeg! En het leuke van je eigen creaties is dat er maar 1 van is :) Top gedaan!
    Groetjes en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaah, leuk kleedje Eva! Vooral door dat geborduurde Ahoy erbij, wordt het nog eens zo leuk! En ook een supertof bloesje heb je aan op de tweede foto, past perfect bij die fleurige gecustomizede zonnebril!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk jurkje geworden, goed idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat kleedje is KEIGOED gelukt!
    stempelen met textielverf stond ook nog op mijn lijstje

    BeantwoordenVerwijderen