woensdag 4 september 2013

Dingen die mijn blij maken XIII

Voor mij is school weer begonnen, voor velen van jullie nog niet. Een extra reden om mezelf op te vrolijken. Hier komen ze

 Tissue boxen in de vorm van moai beelden van Paaseiland.


 Verstopte pannenkoeken in een dollarbriefje! :O
 Hoe zalig is dit?! Een paraplu die de schaduw van een boom op je werpt.

 Ik kan niet beslissen of de muis nu heel schattig of heel luguber is. In ieder geval is hij niet echt, maar gehaakt.


 Voor diegenen die hem nog niet hebben > klik
 Mijn nieuw levensmotto!

Geniet nog van jullie dag! Hopelijk heb ik hem al iets of wat beter gemaakt.

6 opmerkingen:

  1. Haha, dit is een goed begin van de dag. Ik ben echt hardop aan het lachen om die quote van I'm not shy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die paraplu en de ijsjes lampen zijn geweldig, echt zo'n dingen die mij ook blij maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    ik ben Sanne van http://lifebeautyfashionxsanne.blogspot.nl/
    En ik heb jou genomineerd voor de liebster Award.
    Ik hoop dat je het leuk vind en het doorgeeft.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh fantastisch, vele glimlachen op mijn gezicht tijdens het lezen! Dank :) (Waldo & je levensmotto het leukst)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die UNO-kaart is echt zo herkenbaar! Al vaak 'ruzie' door gehad, hahahaha!

    BeantwoordenVerwijderen