woensdag 18 september 2013

Give-away!

Alweer meer dan een jaar geleden begon ik met deze blog. De tijd is als een raket voorbijgevlogen, maar toch vind ik dat het gevierd moet worden. En vieren dat doe je met cadeautjes. Daarom dus deze give-away!


Wat kan je winnen? Alles wat op deze foto staat. Iets specifieker:

-11 kaartjes waarvan 6 vintage
-2 mini-stempeltjes
-5 oude speelkaarten
-een helehoop stickertjes
-10 half doorschijnende enveloppen

En dat komt allemaal jou kant uitgevlogen in een mooie envelop!
Alles is dus een beetje postgerelateerd, maar ik denk dat er wel een heleboel snailmailfanaten volger zijn van mijn blog dus dat komt wel goed.
Er zijn uiteraard ook enkele voorwaarden om deel te nemen:

-Laat een reactie achter (u mag slijmen, wie weet helpt dat...)
-Wees een volger van mijn blog via Bloglovin' en/of GFC (liefst Bloglovin')

Extra kansje wagen?
-Maak reclame op je eigen blog
-Volg We Doen Eens Zot via Pinterest
(als je een van deze twee doet laat dat dan ook even weten in je reactie)

De give-away eindigt 20 oktober 2013 en ergens rond die datum zal ik de winnaar bekendmaken. Ik stuur geen mailtje of weet ik wat, dus hou gewoon mijn blog in de gaten.

Ik wens iedereen veel succes ;) !

34 opmerkingen:

  1. Hey Eva,
    Ik waag graag een kansje! Je schrijft altijd zo grappig vind ik :)
    Ik volg je op Bloglovin en Pinterest.
    Liefs, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha fijn dat ik mag slijmen :) Nou, ik doe heel graag mee. Als ik win zal ik zorgen dat ik niets van dit alles terug stuur met mijn volgende brief ;p Wat gaaf dat je alweer een jaar blogt, wat gaat het snel he?! Ik wordt altijd vrolijk van je berichten dus ik hoop dat je nog jaren en jaren doorgaat :)
    Ik volg je natuurlijk via Bloglovin'en ook via Pinterest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahaa wat leuk, je mag slijmen indien gewenst! :)
    Wel dat ga ik nu eens niet doen, of toch wel!!! Je hebt een heel erg leuke blog, en ik lees graag de artikels die je schrijft.
    Ik volg je nog niet zo heel lang, maar vind het wel altijd fijn als er iets nieuws verschijnt. Dit is natuurlijk ook een leuke give-away en daarom zou ik die natuurlijk ook heel graag winnen :)
    e-mailadres: leenphilips@hotmail.com

    Nog heel veel blogplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe graag mee! Wat een leuke spulletjes!

    Groetjes charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha typisch Eva, je mag slijmen...
    Oke ik zal is ne keer slijmen zoals die hier boven ;)
    Dus ik vind uw creativiteit echt tof, je weet altijd van die kleine prulletjes te veranderen in iets tof dat helemaal bij u stijl past.
    Das echt tof om te zien hoeveel ge daar mee bezig bent, met u blog enzo hé.
    En dan tot slot ik zou u wel willen volgen op Pinterest als ik de vijftigste ben en als ik zou weten hoe dat moest..
    Maar ik denk da ik u eigenlijk al volg :)
    Ahja en nog veel blogplezier en ook een gelukkige verjaardag voor u blog dan hé :)
    groetjes,
    Lise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag aller, ALLERliefste Eva! (let the shlijm begin!)
    Ik, als uw trouwe penvriendin en fervente blogvolgster zou erg graag deelnemen aan u give-away!
    Oké, even ter zake:

    Ik volg je via Bloglovin',
    ik volg je via GFC,
    ik volg je via Pinterest,
    en last but not least zal ik ook iets op mijn blogske zetten!

    Liefs liefs lieeefs van mij :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allereerst: gefeliciteerd met je meer dan een jaar bloggen! En dan; Wat een leuke give-away! Heeel fijne spulletjes, dus ik doe graag mee. :) Ik volgde je al via bloglovin & GFC en nu ook via Pinterest! En dan ga ik nu heel hard duimen. Liefs, Rowan (rebelsmaarromantisch@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke giveaway heb je er van gemaakt. Hele mooie spulletjes, dus ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, ja, leuk! ik volg je via Bloglovin en wil heeeeel graaaaag winnen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh nou laat Tante Jannie ook maar eens zot doen en meedoen! Ben he-le-maal ver-zot ;) op dit soort kaartjes en die enveloppen zijn ook prachtig! Daar kunnen we zeker wat moois mee maken en andere mensen blij mee maken! :) Linkje staat op mijn blog en ben ook je Pinterest gaan volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke give-away zeg! Ik wil heel graag mee doen! Ik volg je op bloglovin
    Liefs, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aangezien ik de laatste tijd nogal veel heb gewonnen, ga ik het hier ook maar eens proberen, wie weet heb ik nog veel meer geluk! Ik volg je via bloglovin en pinterest!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijne verjaardag We doen eens zot! Ik doe mee zene, en ge weet al hoe geweldig ik u vind he, of moet ik nog eens extra slijmen? Ik vind uw blog toppie, je schrijft leuk, je DIY's zijn tof en origineel! En ik volg u al op Pinterest natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hiep hiep voor je blogverjaardag ! Ik doe ook eens zottig en waag natuurlijk ook een kansje. Daar kom ik niet onderuit als snailmail fan. Die enveloppen vind ik erg mooi en de kaartjes... ach wat, het is super ! Ik volg op blogger én bloglovin en op pinterest, yeah!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gelukkige verjaardag! En wat een leuke giveaway! Zo'n doorschijnende envelopjes zoek ik al superlang, dus die zou ik heel graag winnen :) De speelkaarten zijn ook supermooi! Ik volg je met bloglovin' en pinterest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Eva, ik heb je blog adres via.....(kom je volgende week wel achter)!
    Ben nieuwsgierig en kom even bij je gluren. Leuke blogjes en nog een give away ook!
    Ik zal wel vaker bij je komen kijken en natuurlijk wil ik graag die leuke spulletjes winnen!

    groetjes
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Eva, wat een toffe spulletjes heb je toch weer verzameld, lijkt me ontzettend gaaf om die op m'n deurmat te vinden. Denk je dat ik ook een kans maak vanuit Engeland? (je laatste brief is net aangekomen, doorgestuurd door m'n ouders, nog bedankt!)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohh wat een heerlijke give-away! Leuk dat je me erop attent maakte! Ik ben je gaan volgen, ook op Pinterest en zal een linkje plaatsen. Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe graag mee! Ik volg je al via bloglovin en ga je ook volgen via pinterest! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe graag mee! Ik volg je op pinterest e blogloving.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik waag graag een kansje. Kende je blog nog niet en kwam via zaanse zolder bij jou. Maar ben je gelijk gaan volgen. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Proficiat! Ik doe graag mee! (volg via bloglovin)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tadaaa!
    GFC en Pinterest begot, 2 kansjes voor mij katching!

    Liefs Laura'H ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk, ik las al mee maar nu volg ik je ook maar officieel op bloglovin en pinterest!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw, ik heb vanmiddag je envelop ontvangen via Tante Jannies Postkamer, en wat word ik hier blij van!
    Jouw envelop is de eerste die ik ontvang via tante jannies postkamer, en ik weet het zeker: ik ga hier mee door!
    Heel erg bedankt, leuke blog, en natuurlijk doe ik mee met de giveaway!!
    Liefs,
    Jetske.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hey Eva
    Ik ken je blog nog maar een paar dagen maar hij super leuk !
    Het heeft me ook aangezet om zelf een blog aan te maken , het is nog niet gelukt maar ga zeker er nog een maken .
    Die give-away zie ik wel zitten . Ik hoop dat ik deze win .
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Eva,
    Ik ontdek je blog nu pas via TJP, maar ik ben al de hele avond aan het lezen, wat schrijf je leuk! Ik volg je nu gelijk ook maar op Pinterest.
    Graag doe ik mee met je give away, wat een leuke spulletjes geef je weg.
    Veel schrijfgroetjes, Linde

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke blog met al die toffe post, ben er ook zo dol op :) Ben ook fan van TJP en de snailmail en het winnende pakketje is dan ook helemaal mijn smaak dus maak graag een kansje ;)
    Ik ben natuurlijk volger geworden en had je opgezocht op pinterest maar snap niet hoe ik daar iemand kan volgen helaas, ik ''pin'' wel dingen maar dat is wat anders denk ik?
    Zal je wel in een linkje noemen in een volgende blog van me ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi hoi ik kende je blog nog niet maar nu wel :) ik volg je en doe graag mee,
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk! Ik doe mee, ik volg je op bloglovin' en ik volg je nu ook op Pinterest!

    Liefs,

    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  31. hai,
    wooow leuke giveaway, ben dol op kaarten!!
    ik bolg je op bloglovin en pinterest!!
    xx Suzan

    BeantwoordenVerwijderen