zondag 22 september 2013

Laatst...



  1. Startte school terug
  2. Ruimde ik mijn boekenkast op (u ziet nu een glimp van de brilloze Eva. Vervul uzelf maar met afschuw.)
  3. Deed onze hond kaka op de tapijt... jummie...
  4. Stapte ik mee in de Cavalcade
  5. Voelde ik me daardoor van enorm groot historisch belang
  6. Dronk ik een wel erg paarse smoothie
  7. Las ik de hele Hungergames trilogie uit
  8. Maakte ik een hele hoop spullen
  9. Verjaarde een vriendin en amuseerde ik mij met notebooks te maken
  10. Werd ik verliefd op de oude Minox van mijn vader (als het goed is komt daar binnenkort een heel verhaal van)
  11. Beviel ik van een flinke courgette
  12. Deed (DOE IK NOG STEEDS) een give-away
  13. Amuseerde ik me met het inpakken van cadeautjes
  14. Maakte ik na enkele maanden vertraging de bestelling van een vriendin af (sorry Laura.)
  15. Kwamen we aan een dieptepunt in mijn washiverslaving: het eerste rolletje ooit dat op is
  16. Won ik de Paris Mini-Zine van Plutomeisje ofte Eline
  17. Besloot ik prompt om een reis te maken naar Parijs



4 opmerkingen:

  1. Leukleukleuk! Zoveel zelfmaak seg :) Wat een GIGANTISCHE courgette! Da moet een zware bevalling geweest zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh liep je mee ? Toch niet als rode zee of dijle.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh die oorbellen zijn supermooi geworden! :)

    BeantwoordenVerwijderen