woensdag 11 september 2013

Zelfgemaakt tasje

"Het is weer zover, de die gaat weer stoefen met alles wat ze gemaakt heeft," zal de vaste lezer onder jullie misschien al denken. Ja, dat is zo maar ik ben er trots op NAH!

Ik maakte een kniptasje met de handleiding van de Veritas die u HIER kan vinden.


De handleiding was poepsimpel. Als zelfs ik er geen probleem mee had wilt dat echt al behoorlijk wat zeggen. Ik heb echter wel een eigen toets toegevoegd. Niet uit creativiteit die zo nodig moest worden uitgedrukt maar om financiële redenen. Want zeg nou zelf, €10 voor de beugel en dan nog €1,50 voor van die groene bollen... Dan ga ik niet nog eens €3 of meer betalen voor zo'n metalen kettinkje dat ze ook in de Veritas verkopen. Dus groef ik wat in mijn touwenbak en vond een bol wol met dezelfde kleur. Na een paar strengen te vlechten ben ik toch tot een stevig geheel gekomen dat er niet al te slecht uit ziet, al zeg ik het zelf.

De stof komt niet van de Veritas maar van de Stitch and Co. Dat is een heel fijn stoffenwinkeltje in Mechelen, dus als u in de buurt bent spring dan zeker binnen.

Ohja, zoals ik al zei heb ik die groene bollen erbij gekocht. Oorspronkelijk zaten er knalroze bollen op. Mocht er iemand geïnteresseerd zijn in die bollen ben ik zeer bereid om ze te ruilen tegen iets wat ik wel kan gebruiken. U roept maar iets in de reacties...

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooi tasje! Zo'n beugel is best duur zeg, kan me voorstellen dat je er niet een ketting bij koopt. Zo heb je het mooi opgelost toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan! Dat kettinkje is goed verzonnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schoooon Eva, mooie combinatie van de stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag We doen eens zot,

    Knap tasje dat je gemaakt hebt en bovendien heel leuk met de eigen toets :)

    Vele creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag We doen eens zot,

    Knap tasje dat je gemaakt hebt en bovendien heel leuk met de eigen toets :)

    Vele creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen