zondag 27 oktober 2013

De langverwachte uitslag

De give-away is al exact een week afgelopen en ik heb nog steeds geen winnaar bekendgemaakt. Foei voor mezelf. 
Alles verliep onder strikte voorwaarden en ik kan u garanderen dat er geen fraude is gepleegd. Ik ga namelijk op een erg professionele manier om met zo'n zaken.
Eerst en vooral alle naampjes opschrijven, uitknippen en in een pot steken.

Eventjes goed schudden...

Ik vond geen andere onschuldige hand dus moest ik maar betrouwen op die van mezelf. Zoals ik al zei, wij nemen hier alles zeer serieus.

Trrrrrrrrrrr (mijn interpretatie van tromgeroffel) And the winner is...

Tante Jannie!
Gefeliciteerd! Stuur jij je contactgegevens even door naar ifitsvintage.itsawesome@gmail.com. Dan doe ik zo snel als ik kan het pakketje op de post.

5 opmerkingen:

  1. Hahaha, je foto's :) Vooral die dat je de andere kant op kijkt en een papiertje grabbelt. Ik vertrouw volkomen op jouw 'magische hand'. Gefeliciteerd tante Jannie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, en dat terwijl mijn briefje zo veelbelovend bovenop lag, al roepend: 'pak mij, pak mij!'. ;) Helaas! Gefeliciteerd Tante Jannie! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yay! Ik moet nog zoveel 'bijlezen' dat ik er nog niet aan toegekomen was. Ik stuur je direct een mail! Dank je wel!!

    BeantwoordenVerwijderen